Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Készülnek a tervek a Déli pályaudvar üzemi területeinek hasznosításához. Úgy tűnik, tényleg lekerül napirendről a bezárás, megmarad a személyforgalom, de csak négy vágányt hagynak meg az alagút és az állomás között. A felszabaduló helyekre egyebek mellett sportcsarnokot, sportpályákat építenének, bár végleges tervek nincsenek még – írja a VS.hu.
Seszták Miklós fejlesztési miniszter augusztusban nyilatkozta a Figyelőnek, hogy a kormány egyelőre nem zárja be a Déli pályaudvart, megmarad a személyszállítás, de elvinnék onnan a raktározási tevékenységet.
Gyetvai Árpád, a Testnevelési Egyetem (TE) fejlesztésével is foglalkozó miniszteri biztos a VS.hu-nak már a korábbiakhoz képest részletesebb, de még nem végleges terveket is bemutatott a Déli átalakításával kapcsolatban.
A pályaudvar üzemi területein a Testnevelési Egyetem és a nagyközönség kapna csarnokokat, pályákat. A közönség minden létesítményt használhat majd, amelyek itt lesznek – ígérik.
A szóban forgó területek egy részén az egyetem kap majd új épületeket, például jégcsarnokot, fedett teniszpályákat, de ide is beengedik a civileket – mondta a miniszteri biztos. A vasúttól nyert terület másik részén pedig eleve a nagyközönség kap létesítményeket: extrémsport-pálya, játszótér, futókör szerepel a tervekben.
A vonatkozó kormányhatározat 2018 és 2022 közé teszi ezeket a beruházásokat, a TE fejlesztésének ez a második fázisa lesz, a nem vasúti területeken már ez előtt bővül az egyetem.
A vasúti üzemi területen mélygarázsokat is építenének, ahol buszoknak is lesz hely.
A Déli személypályaudvar utasai az ígértek szerint nem sok változást vesznek majd észre, a vonatok ugyanúgy indulnak, érkeznek majd, mint most. A Márvány utcai autós felüljárón túl lévő rendező pályaudvar vágányait most főleg az éppen úton nem lévő vonatok tárolásra használják. A vasúttól nagyon komoly fejlesztést és szervezést igényel majd a kieső területek pótlása – olvasható a cikkben. A tervek szerint négy vágány maradna meg az alagút és a pályaudvar között, az Avar utca mellett. Ez némi tartalékkapacitást is jelent, hiszen magában az alagútban csak két vágány van.
A vágányok fölé gyalogos hidakat, rámpákat, lépcsőket terveznek, így a vasút két oldalának gyalogoskapcsolata javulna a mai állapotokhoz képest.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Mi háborítja fel Görög Zitát? Mért osztotta meg a nyilvánossággal, hogy édesapja alkoholista, és ő maga mióta nem iszik? Hogyan támogatta a családját már fiatalon, és mikor követett el hibát? Hogy bánnak szerinte az emberek a szép nőkkel? HVG-Portré.
Az osztrák Profil szerint van olyan olvasata is a történteknek, hogy Orbán Viktor gyengének látszik.
Teljesen rendben van, ha Orbán Viktor nem kér a Pride-ból, de ne erőltesse rá mindenkire az ódzkodását, csinálja a négy fal között. Vélemény.
A kormányzatot pedig azzal vádolja, hogy megoldás helyett a problémák eltussolására törekszik.
Tordai Bence szerezte meg a szerződést.