Vizsgálja a TV2 agymosó reklámját a kormányhivatal

A TV2 a paksi atomerőmű logóját és egy cég fekete pénteki ajánlatát sugározta egyenesen a nézők tudatalattijába. Bár a hatósági gyakorlat az ilyesmit itthon nem bünteti, kormányhivatali vizsgálat indult.

  • hvg.hu hvg.hu
Vizsgálja a TV2 agymosó reklámját a kormányhivatal

Budapest Főváros Kormányhivatala indított vizsgálatot a TV2-n sugárzott, fél másodpercre felvillanó reklámok miatt - adta hírül szombaton a Magyar Nemzet, amely korábban a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól igyekezett megtudni, kinek a kezdeményezésére, és mióta vizsgálódnak az ügyben, illetve milyen szankció várható. Utóbbi kérdésekre nem érkezett válasz, de annyi kiderült, hogy a kormányhivatal lépeseket tett az ügyben.

Mint arról beszámoltunk, a TV2 reklámblokkjában a paksi atomerőmű logója villant fel olyan rövid időre, hogy az agy azt éppen csak regisztrálni tudja. Ilyen úgynevezett stinget vágtak be szerdán egy cég fekete pénteki akciójáról is.

TV2

Szakértők szerint egyébként a hasonló reklámok sugárzása legfeljebb az etikusság határait feszegeti, de a magyar hatósági gyakorlat nem bünteti.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.