„Ebbe a tükörbe nehéz belenézni” – unokájuk fotózta végig Marika és Sándor tízéves búcsúját
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
Balásy Gyula két cégének most egy 2015 óta futó első világháborús kiállítást kell népszerűsítenie.
Bár még az ’56-os emlékév szerződéseit sem hozták nyilvánosságra, egy újabb hasonló programra kezdett el költeni a Schmidt Mária vezette Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány (KKETTK) – írja az Átlátszó. Az oknyomozó portál azt írja, az EU-s közbeszerzési értesítő május 10-i számában megjelent tájékoztatás a KKETTK nettó 500 millió forintos megbízást adott a New Land Media Kft.-nek és a Lounge Design Kft.-nek az első világháborús ünnepségsorozat programjaira.
A pontos feladat a leírás szerint "az Első Világháború centenáriumi ünnepségsorozatának keretében megvalósuló programok koordinálása és megvalósítása. Az ünnepségsorozat részeként megvalósuló kiállítás-sorozatot az elvárások szerint már 2017. első negyedévében a társadalom széles köre számára elérhetővé és megismerhetővé kell tenni különös tekintettel a megyei, országos napilapokban, heti-, kétheti és havilapokban, közterületi hirdetési felületeken és online hirdetési felületeken, erre tekintettel a jelen közbeszerzés tárgya szerinti média szolgáltatásoknak és kommunikációnak, kiemelten az 'Új világ született – Európai testvérháború 1914-1918' médiamegjelenés tekintetében."
A tendert egyetlen ajánlattevőként nyerte a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft., melyeknek a tulajdonosa Balásy Gyula. Korábban 2015-ben a Lounge Design készítette a migránsellenes, "Ha Magyarországra jössz" feliratú kék plakátokat, és 2013-ban a "Magyarország jobban teljesít" szlogenű kampány arculatát is a Lounge Design tervezte és gyártotta.
Sőt, 2016. november 1. és 2017. február 28-a között 9,58 milliárd forint értékben kötött szerződést a két céggel a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda is "lakossági tájékoztató kampányok" címszóval. Vélhetően ebből az összegből ment 2017 elején a "Magyarország erősödik" c. reklámkampány, és az azt követő "Állítsuk meg Brüsszelt" szlogenű propagandakampány is. A New Land Media Kft. emellett a Magyar Nemzeti Banknak is tervezett kampányt. A 444.hu korábban arról írt, hogy Balásyt a médiapiacon Habony Árpád miniszterelnöki főtanácsadóhoz közelinek tartják.
A szóban forgó "Új világ született – Európai testvérháború 1914-1918" című kiállítás egyébként nem új dolog, 2015-ben nyílt meg a Várkert Bazárban. Az első világháború századik évfordulójára rendezett ünnepségsorozat pedig 2014 óta tart.
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
Szerinte negatív hírverés zajlik a dakotázós megjegyzése nyomán.
Múktkor is megígérte, aztán változtak. Szavazzon, ön hisz-e a miniszternek.
Igyekeznek javítani a munkaerő-hatékonyságon.
Az ukránellenes felszólalásokban a Fidesz élen járt.
A lap szerint a Fideszen belül is törésvonalakat okoz az egyre szélsőségesebb kormányzás.