Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Idén először megosztott első díj született az új Kiváló Európai Desztinációk (EDEN) projekt keretében, amelyen a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarország legígéretesebb kulturális úti célját kereste.
A két nyertes Pécs-Siklós-Szigetvár közös pályázata, illetve Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye Középkori templomok útja a Felső-Tisza-vidéken projektje volt - jelentette be Princzinger Péter, az MTÜ vezérigazgató-helyettese a díjátadón.
Az Európai Bizottság idén 11. alkalommal írt ki pályázatot az EDEN projekt keretében. Az idei verseny témája a kulturális turizmus volt.
Pécs már harmadszorra nyerte el az elismerést. A nyeremény idén 2-2 millió forint marketingtámogatás lesz a győzteseknek.
Mártonné Máthé Kinga, az MTÜ aktív és kulturális turizmusért felelős igazgatója közölte, hogy a nemzeti marketingszervezet 50 százalékos uniós támogatást nyert el a pályázat lebonyolítására, 23 700 eurót.
Idén 17 pályázat érkezett, 11 helyszínt teszteltek próbavásárlással is a bíráló bizottság tagjai, és öten jutottak be a döntőbe - tette hozzá.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.