Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Egy lépéssel közelebb került a budapesti tömegközlekedés a nyugat-európai színvonalhoz.
Péntek és szombat esténként éjjel fél egyig jár az M2-es és az M4-es metró – közölte a BKK. A metró üzemidejének bővítésével a cég változatlanul biztosítja az éjjel-nappal a Nagykörutat járó 6-os villamos és az éjszakai buszok közlekedését – ígérték.
A BKK arról írt: a tapasztalatok szerint az éjszakai szolgáltatás kihasználtsága különösen pénteken és szombaton nagy. December 1-től a belvárosi állomásokról körülbelül fél egykor indulnak az utolsó szerelvények az M2-es és M4-es vonalon is. Új menetrendjük szerint a metrók a késő esti üzemben egységesen 10-10 percenként közlekednek majd mindkét vonalon.
A közlekedési cég így annak a minimumát váltja valóra, amiért Vitézy Dávid a múlt héten kezdett el kampányolni. Ő azt kérte, hogy vagy egy-két órával tovább járjon a metró, hétvégenként pedig szerinte egész éjszaka közlekedhetnének. Össze is gyűjtötte: a budapestinél korábban csak a bukaresti és a helsinki metrót zárják be, míg például Madridban minden nap, Münchenben pedig a hétvégéken éjjel fél háromig lehet metrózni, Koppenhágában pedig sosem áll le a föld alatti közlekedés.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?