Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Jávor arra hivatkozik, hogy ha a 4-es metrós jelentést is nyilvánosságra hozták, akkor ezt is tegyék közzé.
Levélben fordult Lázár Jánoshoz Jávor Benedek, a Párbeszéd európai parlamenti képviselője azért, hogy hozzák nyilvánosságra az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) jelentését a közvilágítási projektekkel kapcsolatban.
Mint azt megírtuk, az OLAF komoly szabálytalanságokat tárt fel a 2011-2015 közötti tendereknél, amelyeknél rendre a miniszterelnök vejének, Tiborcz Istvánnak akkori cége, az Elios nyerte a közvilágítás korszerűsítésére vonatkozó projekteket.
Jávor azt írja, másfél éve fordult az OLAF-hoz Tiborcz István gyanús üzelmei miatt, mert hihetetlen módokon tarolt cégével, az Eliosszal a közvilágítási piacon, amelyet azóta egyébként már eladott.
Most a politikus azt követeli, hogy hozzák nyilvánosságra az OLAF jelentését, ezért Lázár Jánosnak írt levelet, mondván a 4-es metró ügyében a nyilvánosságra hozatalhoz fűződő közérdeket tudták érvényesíteni, és publikálni abban az ügyben az OLAF jelentését. "A miniszterelnök vejét érintő korrupciós ügyben a semmivel sem kisebb közérdek egyértelművé teszi, hogy elkerülhetetlen a jelentés elérhetővé tétele" – írja Jávor.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.