Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A lengyel fogyasztóvédelmi hatóság befejezte azt a vizsgálatot, amit a vaj árának jelentős emelkedése miatt indított.
A lengyel fogyasztóvédelmi hivatal (UOKiK) vizsgálatot folytatott azzal kapcsolatban, hogy nem a kereskedelmi láncok kartellezése miatt emelkedett meg tavaly jelentősen a vaj ára – írta a gazeta.pl nyomán a Napi.hu.
Az UOKiK azt feltételezte, hogy a nagy kereskedelmi láncolatok nyomást gyakoroltak a tejtermék-gyártókra. A hatóság a Lidl, a Biedronka, a Tesco, az Auchan és a Carrefour hálózatokat vizsgálta, de végül kiderítette, hogy a vizsgált időszakban a multik nem gyakoroltak nyomást a szállítókra.
A vaj drasztikus drágulásának oka az volt, hogy a fejlődő országokban a jelentősen emelkedett a kereslet, miközben a legnagyobb termelők (Új-Zéland és Ausztrália) kevesebb vajat állítottak elő.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az Alzheimer-kór sokkal több nőt érint, mint férfit. Ennek oka nem az, hogy a nők tovább élnek, hanem a hormonháztartásuk sajátossága. Megfelelő életmóddal azonban a kognitív képességek hanyatlása megelőzhető – állítja új könyvében Lisa Mosconi agykutató.
Valószínűleg felkasztotta magát.