Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A szakadék fölött lett volna híd, majd újabb alagút, de elfogyott a pénz, és másképp alakult.
Háromszázmillió kunát, azaz 13 milliárd forintot költöttek a dél-dalmáciai Omis városában egy alagútra, ami a várost elkerülő útnak lett volna a része. Ez tehermentesítette volna Omist a turistaszezonban kialakuló forgalmi dugóktól.
Az alagútnak egy hidat kellett volna összekötnie a szemben lévő sziklafallal, ahol folytatódott volna a fúrás, és újabb alagút épült volna. Az 1471 méteres alagutat ki is ásták, azonban itt elfogyott a pénz, és leálltak a munkálatok.
Omis az egyetlen olyan város Horvátországban, amelynek központján keresztül vezet az egyik legforgalmasabb közút, az adriai főút, úgy tűnik, ez egy darabig így is marad.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.