Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Duplaannyit költenek a magyarok alkoholra és dohányra, mint az EU-átlag, ruhára viszont jóval kevesebbet.
Az összes pénzük kétszer akkora részét költik a magyarok alkoholra, dohánytermékekre és narkotikumokra, mint az EU-átlag. A G7 vette észre az Eurostat összesítésében: narkotikumokra arányaiban a második legtöbbet költik a magyarok a 28 EU-tagállam lakói közül, dohányra pedig a harmadik legtöbbet.
Két olyan kategória is van, amelyre a fizetésükhöz képest a magyarok szánják a legtöbbet az egész EU-ban: a prostitúció és a nem alkoholos italok.
A magyarok pénzének legnagyobb része, közel ötöde a lakhatásra megy el, az összes kiadás majdnem felét ez, valamint az étkezés és a közlekedés teszi ki. Ruhára és lakbérre így is kevesebbet költünk arányaiban, mint az EU-átlag.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.