Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Szokatlan javaslat kerül a jövő héten a Ház elé.
„A Kínai Népköztársaság Kormányának álláspontját beszerezve” dönthet a külgazdasági és külügyminiszter a Budapest–Belgrád-vasútvonal iratainak nyilvánosságáról.
Ezt javasolja az Országgyűlés törvényalkotási bizottsága a jövő keddi szavazás előtt.
Mint a hvg.hu beszámolt róla, a beruházásról szóló törvényjavaslat szerint a szerződések és egyéb iratok „megismerése Magyarország külpolitikai, külgazdasági érdekeinek illetéktelen külső befolyástól mentes érvényesítését veszélyezteti”, ezért azok tíz évig titkosak. A következő mondat azonban ezt némileg enyhíti: az említett adatok „megismerése iránti igény teljesíthetőségéről – Magyarország külpolitikai, külgazdasági érdekeit mérlegelve – a külgazdasági ügyekért felelős miniszter dönt”.
Ezt a mondatot egészíti ki a fideszes Hende Csaba vezette főbizottság – saját kezdeményezésként, nem az illetékes gazdasági bizottság javaslatára – a bevezetőben idézett résszel. Ez a magyar jogban szokatlan kitétel azt jelenti, hogy Pekingben mondhatnák meg, mi kerüljön nyilvánosságra Budapesten. Ugyan a külügyminiszter dönthet a beszerzett kínai állásponttal ellentétesen, de ha egy ilyen félmondatot beillesztenek egy törvényszövegbe, akkor valószínű, hogy nem ez fog történni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.