Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A tapasztalatok alapján jól működik a rendszer.
A közeljövőben a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) újabb vonalain vezeti be az első ajtós felszállási rendet – írják közleményükben. Erre ott, illetve azokban az idősávokban kerül sor, ahol a lépés nem okoz érdemi menetidő-növekedést.
Idén június közepe óta a 105-ös buszon, majd az elmúlt hetekben a Csepelen és Pesterzsébeten közlekedő járatokon vezették be ezt a rendszert.
Az első ajtós rendszer 2009 óta több mint 200 vonalon működik, utoljára 2016-ban volt nagyobb bővítés. A BKK tapasztalatai alapján alkalmas a bliccelés visszaszorítására, a jegy- és bérletvásárlás motiválására. Új járatok bevonásakor csak néhány napig okoz pár perces növekedést a járatok közlekedésében.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Az Orbán Digitális Polgári Köréhez csatlakozó rapper szerint még Majkát is neki köszönheti az ország.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
A munka minőségét sok kritika érte.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.