Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Lázár János korábban 30-35 percet ígért.
49 perces menetidővel kell számolni, ha a tram trainnel utaznánk Hódmezővásárhelyről Szegedre – derült ki abból a dokumentumból, amit a szegeder.hu hozott nyilvánosságra.
A 49 perc így oszlik el:
Ez azért is érdekes, mert Lázár János korábban 30-35 percet mondott korábban a menetidőre.
A Szegeder szerint – bár a különböző indulási és célpontok miatt nehéz pontosan számolni – a buszok gyorsabban, mindössze 32 perc alatt teszik meg ezt a távot. Igaz, a tram train a belvároson halad át, a busz pedig kijjebb teszi le utasait.
A tram train november 28-tól közlekedik egyelőre csak óránként. Januártól már húszpercenként fog járni, nyáron pedig 10-15 percenként követik majd egymást a szerelvények.
(Kiemelt képünkön Lázár János látható, az egyik első tram train szerelvény mellett.)
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.