Sárgítják a szegedi tramtraineket, mert nem veszik észre az autósok
Baleset-megelőzési jelleggel kapnak több sárga színt a tramtrainek.
Baleset-megelőzési jelleggel kapnak több sárga színt a tramtrainek.
Véletlenül gázt adott, és ajtóstul rontott az utcára.
Folyamatosan növekszik a tram-train utasainak száma, azonban ott még nem tart, amivel a megvalósíthatósági tanulmány kalkulált. A MÁV szerint időarányosan jól állnak.
Erről cikkezik a svájci médiaóriás, a TX Group online és nyomtatott újságjaiban.
Mások a műszaki paraméterei, 155 millió lesz a csere.
Nem lesz rajta a Fidesz listáján.
Karácsony Gergely főpolgármester szerint Lázár János köszönettel és bocsánatkéréssel tartozik Budapestnek, miután a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) javítja meg a hódmezővásárhelyi tram-train, azaz a vasútvillamos egyik szerelvényét.
Mostantól egy helyett két óránként megy végig egy járat Hódmezővásárhely és Szeged között, a többi időben pótlóbusz és pótlóvillamos jár, a csúcsforgalomban közlekedő sűrítő járatokat pedig nem indítják el.
Traim-train-pótló villamos, Budapest-Belgrád vasút a Honfoglalás perspektívájából és az alagútba visszahúzódó M6-os. A Duma Aktuál ránézett a közlekedés legújabb híreire.
A személyautó balra akart kanyarodni, de jött a villamosvasút szerelvénye.
A felvételen egy teljes Szeged-Hódmezővásárhely út látható.
A politikus különféle ígéreteket tett a Szegedet Hódmezővásárhellyel összekötő vasút-villamos gyorsításáról, az ingyenes kerékpárszállításról, a kutyás közlekedésről, de beszélt a magyar irigységről is.
Kedden délelőtt a Szeged pályaudvaron vártuk, hogy befusson az utastájékoztató táblán is folyamatosan ígért tram-train. Egy óra várakozást követően egy netes keresés után derült ki, hogy ez mostanában nem fog megtörténni. Kipróbáltuk a Szeged és Hódmezővásárhely belvárosait összekötő járművet, amely megállóinak listája ugyan már a második napon borult, de azért tényleg nagy élmény utazni rajta.
A szegedi közlekedési társaság állt be pótolni.
A lassú közlekedésé a jövő – jött rá a Duma Aktuál, miután az új tram-trainekkel a vártnál lassabban lehet eljutni Szegedről Hódmezővásárhelyre. Olyan megoldások nyerhetnek teret ezután, mint a buszpótló metró, a gyalogvasút vagy az utcák közti lanovka.
Tíz évvel ezelőtt együtt írta alá Lázár János és Botka László a projekt elindulását, most külön-külön avatták a több tízmilliárdos, a két város főterét összekötő tram-traint.