Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nem Gyurcsány Ferenc, de még csak nem is Medgyessy Péter tehet arról, hogy ilyen magas a benzin ára.
Igen furcsa magyarázattal állt elő a kormány, amikor az atv.hu arról kérdezte, hogy miért ilyen magas a benzin ára. Azt írták, hogy „a kormánynak azért ilyen szűk a mozgástere, mert 2004-ben az uniós csatlakozási tárgyalások során a baloldali (Medgyessy–Gyurcsány) -kormány kérhetett volna kedvezőbb számítási szabályt a kötelezően alkalmazandó jövedéki és áfarendelkezések alól; de nem tette”. A kormány azonban a 24.hu szerint tévesen hibáztatja a volt miniszterelnököket: valójában 2004-ben már bőven nem tárgyalt az ország hasonló dolgokról, hiszen akkor csatlakoztunk az Európai Unióhoz – arról már nem is beszélve, hogy Gyurcsány ekkor még a közelében sem volt a miniszterelnökségnek.
A csatlakozási szerződéseket a kormány 2003 április 16-án szignózta Athénban. Igaz, a miniszterelnök ekkor már Medgyessy volt, a tárgyalások akkorra már régen lezárultak, egész pontosan 2002 december 13-án. Igen, már ekkor is Medgyessy volt a miniszterelnök, azonban a tárgyalási folyamat akkor zajlott az EU-val, amikor az első Orbán-kormány volt hatalmon (1998–2002).
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.