Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kutasok szerint a 480 forintos kis-, majd nagykereskedelmi üzemanyagár-korlát sérti azt a szabályt, miszerint hatósági árral senki sem kötelezhető veszteséges működésre.
Hazai „kis” benzinkutasok a magyar állam ellen indított alkotmánybírósági pereket fontolgatnak a 480 forintos üzemanyagár-korláthoz kapcsolódó, számukra hátrányos intézkedések miatt – értesült a Népszava. A lap szerint az érintettek úgy vélik, hogy a 480 forintos kis-, majd nagykereskedelmi üzemanyagár-korlátról szóló rendeletek
sértik azt a szabályt, miszerint hatósági árral senki sem kötelezhető veszteséges működésre.
A kutasok azt is kifogásolják, hogy az a pont, ami szerint a 48 órán túl zárva tartó kút üzemeltetését az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közvetítésével ideiglenesen átveheti egy erre jelentkező vállalkozás – jelen esetben a Mol –, szerintük a tulajdonhoz fűződő jogaikat sérti.
A perek hetek múlva indulhatnak, de ha az eljárások egy esetleges hazai kudarc után a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bíróságán folytatódnának, akkor csak évek múlva zárulhatnak le. Erről Gépész László, a Független Benzinkutak Szövetségének (FBSZ) elnökségi tagja beszélt a lapnak. A szervezet mintegy négyszáz kutas vállalkozót tömörít magába.
Újabb támogatást kapnak a benzinkutasok: literenként 20 forintot ad az állam
A korábbi hat kedvezményes intézkedés mellett literenként 20 forintot ad az állam az eladott üzemanyag után. Cserébe nem zárhatnak be, nem bocsáthatják el az alkalmazottjaikat.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.