Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Igen, a pedagógusokról és az egészségügyi szakdolgozókról van szó.
Kedden szavazta meg az Országgyűlés kormánypárti többsége a miniszterelnök fizetésemelését, így Orbán Viktor már bruttó 4,8 millió forintot fog kapni képviselői és miniszterelnöki munkájáért. A kormány azzal érvelt, hogy az emelés azért szükséges, mert eddig Orbán az uniós országok ötödik legkevesebbet kereső miniszterelnöke volt.
A kormány érvelésére azonban az RTL Híradójának beszámolója szerint a Pedagógusok Szakszervezeténél is felkapták a fejüket. Ugyanis míg Orbán korábbi fizetése csupán a 23. helyre volt elég az uniós miniszterelnökök fizetési rangsorában, a magyar pályakezdő tanárok bére az EU 27 tagállama közül a 26. legalacsonyabb. Náluk csupán a bolgár pedagógusok keresnek rosszabbul.
„Felháborítónak tartom. Orbán Viktor bérével tudott foglalkozni a kormány, a pedagógusok bérével pedig nem tudott, pedig ez az egész társadalomra nagyon komoly veszélyt jelent, ha záros határidőn belül nem oldják meg ezeket a feszültségeket” – jelentette ki Szabó Zsuzsa, a PSZ elnöke.
Azonban nem csak a tanárok elégedetlenek: a Független Egészségügyi Szakszervezet emlékeztetett, hogy az egészségügyi szakdolgozók bére is az uniós lista végén van. Soós Adrianna, a szakszervezet elnöke azt mondta, Európa sok országában még a munkaidő is rövidebb, nem 40 óra, hanem 37, 38, így még jelentősebb a hazai bérek lemaradása.
A kormány korábban ugyan elismerte, hogy mind a pedagógusoknál, mind az egészségügyi szakdolgozók esetében is indokolt a béremelés. A tanárokét uniós pénzből fizetnék – mivel saját forrás nincs rá.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Már érthető, miért rendeltek 3000 darab új, kínainak tűnő nyomkövetős okosórát a hatóságok, miközben ennek csak alig több mint a harmada van használatban raboknál és bűnügyi felügyelet alatt állóknál. Az eszköz pontossága mellett az is kérdés, van-e jogalap távol tartani azokat, akiket veszélyesnek ítéltek a védett személyekre nézve.