Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre kevesebben ülnek be sütizni egy cukrászdába, és ahol lehet, az olcsóbb termékeket keresik a vendégek.
A cukrászok is egyre nagyobb bajban vannak az áremelkedések miatt. A sütemények már a luxus kiadások körébe kerültek – hangzott el a hétfői ATV Híradóban. Az adás szerint egyre kevesen engedhetik meg maguknak, hogy beüljenek egy cukrászdába, vagy ha be is ülnek, a legtöbben az olcsóbb süteményeket keresik.
„A még mindig nem teljesen egyértelmű energiaárak miatt elképzelhető, hogy kora ősszel újra kell emelni. Először azonban mindenképpen megvárjuk, hogy mi lesz a vége” – mondta egy cukrászda tulajdonosa az ATV-nek.
Egy másik üzletvezető arról beszélt, hogy ők is emeltek árat, a forgalom viszont nem csökkent, sőt, inkább emelkedett. „A forgalomnak az emelkedése annak köszönhető, hogy benne vagyunk a szezonban és mivel Hajdúszoboszló jelentős fürdőváros, így az idegenforgalom biztosítja azt a forgalmat, ami a belföldi forgalom visszaeséséből következhetne be” – mondta.
A megkérdezett cukrászdák üzemeltetői attól tartanak, hogy az árak további emelése – a kiemelt turisztikai központok kivételével – jelentős forgalomcsökkenéssel járhat, de azt is látják, hogy egyre nehezebb a termékeik költségeit kigazdálkodni.
Nemrég a hvg.hu a fagylaltok árairól kérdezett cukrászokat, ők is hasonló drágulásról számoltak be:
Búcsút mondhatunk a legjobb fagyiknak a drágulás miatt?
Aki a jégkrémnél és az ízesítőkkel, színezékkel telenyomott fagylaltnál többre vágyik, egyre kevesebb helyen talál majd ilyet. Az alapanyagnak már itt is napi árfolyama van, az energia pedig csak annak nem drágult, akit még köt a szerződése. Ráadásul csalódnia kell annak is, aki úgy spórolna, hogy lemond a minőségről: a silányabb minőségű fagylaltot készítők is felzárkóznak árban a drágákhoz.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.