szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az online ügyintézés és az automaták használata is gondot okoz több ügyfélnek.

Olvasónk hívta fel a figyelmet arra, hogy az OTP Bank több bankfiókjában is próbálta használni az ATM-eket, a bank alkalmazottai pedig nem tudták megmondani, mikorra rendeződik a probléma. Több kollégánk az online felület és az alkalmazás használata közben érzékelte a fennakadást, majd a bank Facebook-oldalán és honlapján is megjelent az alábbi felhívás:

„Technikai okokból több szolgáltatásunk (utalások, ATM, telefonos ügyfélszolgálat) működése során nehézség tapasztalható. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a hiba javításán. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!”

A tájékoztatás több órája szerepel az OTP honlapján, azt egyelőre nem tudni, mi okozza a fennakadást. Több felhasználó panaszkodik arra, hogy nem tud utalást indítani, másnak az alkalmazás sem indul el, de vannak olyan hozzászólók, akiket a hosszas hívásvárakoztatás háborított fel igazán, mint írják, már le tudnák szolmizálni az ügyfélszolgálati zenét.

Nyitóképünk illusztráció.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!