Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az ártéri híd építése a kalocsai oldalon áll jobban, de a paksi oldalról már tolják a hídszerkezetet a folyó fölé.
Halad a paksi Duna-híd építése, a kalocsai oldalon a híd ártéri szakaszán már a korlátokat szerelik, a Duna feletti szakaszon a főtartók építése zajlik, a paksi oldalon pedig tolják befelé a hídszerkezetet – derül ki a Magyarépítők.hu beszámolójából.
A lap szerint a közel 1 kilométeres építménynek csak a felszerkezete 1600 tonnás lesz, és három részből: két ártéri és egy mederhídból áll össze. A paksi oldalról a 286 méteres, 2000 tonnás szerkezet "hosszirányú tolása zajlik", ez májusra 45 méterre fog benyúlni a dunai víziút fölé, ekkor már szükség lesz a ferdekábelekre is, hogy megtartsák – írja a lap.
A hídépítés az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) beruházásában zajlik, az alapkövet tavalyelőtt nyáron rakták le, ez lesz a 20. híd a folyó hazai szakaszán, a kivitelező a kormánytagokkal szívélyes viszonyt ápoló Szíjj László cége, a Duna Aszfalt Zrt. A beruházás költségeit az induláskor 92 milliárd forintra taksálták.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.