„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A Szeged és Röszke közötti 14 kilométeres szakaszt kell tovább bővíteni, pedig a projekt ezen része alapból is 45 milliárd forintba kerül.
Több mint 5,4 milliárd forint többletforrást kap a Budapest-Belgrád vasútvonal projekt, derül ki a csütörtök este megjelent Magyar Közlönyből.
Orbán Viktor rendelete szerint a "Szeged-Rendező–Röszke–országhatár vasútvonal rekonstrukció projekt" eddig 45 milliárd forintos költségvetését szükséges tovább dagasztani, mégpedig azért, mert a Budapest-Belgrád fejlesztés során le kell zárni a Soroksár-Kelebia vonalat, viszont a vágányzár ideje alatt is szükséges biztosítani az alapból ott bonyolított Magyarország-Szerbia tehervonat-forgalmat. Ennek zavartalan biztosítását oldják tehát meg a 14 kilométer hosszú Szeged–Röszke szakasz további, plusz 5,4 milliárdos bővítésével. A vasúti pályát itt egyébként Mészáros Lőrinc V-Híd nevű cége építette.
A teljes Budapest–Belgrád projekt ára alapból is csillagászati, de valahogy mindig bír tovább nőni. Legutóbb márciusban toltak bele még 20 milliárd forintot, a teljes büdzsé már bőven 700 milliárd fölött jár.
(Nyitóképünk illusztráció.)Újabb 20 milliárd forintot adott a kormány a Budapest - Belgrád vasútvonal újjáépítésére
A teljes összeg már bőven 700 milliárd fölött van, de "többletfeladatok merültek fel".
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
Egyelőre nincs új időpont.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.
Újabb divattrendet teremtene az aranylabdás portugál támadó?