Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Akár másfél órás késésekre, kimaradó járatokra számíthat az a hajnali felsővezeték-szakadás után, aki az ország keleti felén utazna.
Még a reggel is kaotikus a vasúton, miután hajnal negyed ötkor Rákos vasútállomásnál a Hatvanból a Keleti pályaudvarra tartó, épp elindult vonat kihaladása közben leszakadt a felsővezeték. Rákos és Kőbánya felső között az egyik pályán nem közlekedhetnek a vonatok, vagyis a teljes forgalom nem állt le, de jókora késésekkel és járatkimaradásokkal kell számolni az elővárosi és a távolsági közlekedésben is.
Frissítés: Helyreállították a meghibásodott felsővezetéket, ismét korlátozás nélkül közlekedhetnek a vonatok Rákosnál - közölte a MÁV 10:22-kor. A menetrendszerű közlekedés a távolsági járatoknál a délutáni órákra állhat helyre, addig is jelentős késésekre, rövidebb útvonalon közlekedő járatokra lehet számítani.
A MÁV reggel 8:54-es frissítése szerint a következőkre kell készülniük az utasoknak:
A Budapest-Hatvan-Miskolc vonalon 30-90 perces késések vannak, néhány vonat rövidebb távon jár. Az InterCity, amelynek menetrend szerint 9:25-kor kellene a Keletiből Miskolc-Nyíregyháza felé indulnia, csak Aszódtól jár.
A Budapesti Közlekedési Központ a H8-as HÉV teljes vonalán, valamint az M2-es metró Keleti pályaudvar és Örs vezér tere közötti részén elfogadja a vasúti jegyeket.
A Mátra InterRégiók csak Budapest és Vámosgyörk között járnak, Vámosgyörktől Gyöngyösig pótlóbusz közlekedik.
Ez érinti a Budapest-Cegléd-Debrecen vonalat is, mert a kör-InterCityk késései miatt azon a vonalon is fennakadások vannak. Az a kör-IC, amely 5:25-kor indult el a Keleti pályaudvarról Miskolcon át, a nagy késése miatt csak Nyíregyházáig megy, onnan a kör második felére egy mentesítő vonatot küld a MÁV Debrecen-Cegléd-Budapest felé az eredeti menetrend szerint; a 7:25-ös IC-vel ugyanez a helyzet, ahelyett is küldenek egy másik vonatot Nyíregyházáról fél 11-kor. Sok InterCityt nem IC-minőségű kocsikkal indítanak el.
A Budapest-Újszász-Szolnok-Békéscsaba vonalon 25-50 perces késések vannak. A MÁV azt javasolja, hogy aki teheti, Szolnokon szálljon át a ceglédi vonal valamelyik vonatára. Ott elfogadják az újszászi vonalra szóló jegyeket is.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.