Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A francia főváros lakóinak elege lett az ingázók hatalmas autóiból.
A párizsiak vasárnap megszavazták, hogy a fővároson kívülről érkező terepjárók parkolási díja megháromszorozódjon – írja a BBC.
Ennek értelmében a 1,6 tonnás vagy annál nehezebb autók parkolási díját óránként 18 euróra (nagyjából 7 ezer forintra) emelkedik Párizs belvárosában.
A szavazást Anne Hidalgo szocialista polgármester kezdeményezte, aki szerint az érintett SUV-k veszélyesek és károsak a környezetre.
Párizs belvárosának mintegy 1,3 millió lakosa volt jogosult szavazni. Őket azonban nem érinti az eredmény, mivel a helyi lakosok számára fenntartott utcai parkolás változatlan marad.
A lépés elsősorban a külvárosokból érkezőket célozza, akik a főváros központjába járnak be napközben.
A megemelt parkolási díj nem vonatkozik a teljesen elektromos autókra, a taxisokra, a kereskedőkre, az egészségügyi dolgozókra és a fogyatékkal élőkre.
Hidalgo csaknem 10 éve van hivatalban Párizs élén. Polgármestersége alatt számos párizsi utcát, többek között a Szajna partját is gyalogossá tették, és kiterjedt kerékpárút-hálózatot is építettek, hogy ezzel is visszaszorítsák az autós közlekedést.
A környezetvédők azzal érvelnek, hogy a terepjárók több üzemanyagot fogyasztanak, mint más autók, és hogy az elkészítésük, illetve a használatuk is magasabb károsanyag-kibocsátással jár.
A lépés támogatói azt is megjegyzik, hogy a balesetek során a magas járművek nagyobb mértékben okoznak halált, mint a könnyebb autók.
Az autóscsoportok és az ellenzéki képviselők is támadták a rendszert arra hivatkozva, hogy sok családi autó is SUV besorolású.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Egy szomszédos és egy visegrádi ország is a dobogón, de vajon hányadik helyre került Magyarország?
Borítékolható volt az Ukrajna csatlakozása elleni, a „nemzeti konzultációknál több, a népszavazásnál kevesebb” voksolás eredménye, amelynek nem csak a nemzet állítólagos egységének demonstrálása volt a célja, hanem a kampánygépezet éles tesztelése is.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Timur Ivanovot a bíróság különösen nagy értékű sikkasztásban, valamint bűnszövetkezetben elkövetett, ugyancsak különösen nagy értékű pénzmosásban találta bűnösnek.
A portál forrásai szerint kínaiak érkeznek a helyükre.
A független országgyűlési képviselő mai demonstrációjára kevesebben gyűltek össze mint a múlt héten.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.