Magyar bevásárláswebshopba szálltak be az Extreme Digital alapítói

Az Avokado nevű platformon egyszerre több üzlet kínálatából lehet egyetlen kosárba rendelni.

  • hvg.hu hvg.hu
Magyar bevásárláswebshopba szálltak be az Extreme Digital alapítói

Részesedést szerez az Avokado nevű online bevásárlóplatformban az ED Group Kft., amely Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula, az egykori Extreme Digital alapítóinak közös cége – írja a Forbes.

A vállalat a tranzakció értékét és a megszerzett részesedés méretét nem közölte a lappal, azt viszont igen, hogy 5-10 százalékot szeretnének „kiszakítani” az online FMCG-szektorból, azaz a napi fogyasztási cikkek piacából.

A Forbes megjegyzi, az 5–10 százalék ambiciózus cél egy olyan szektorban, amit a GKID 2022-es forgalmi listája szerint külföldi anyacégű szereplők dominálnak az első öt helyen (a cseh Kifli, az angol Tesco, a francia–magyar Auchan, valamint a német Rossmann és DM). Teljesen magyar tulajdonú webshop a hatodik (Pelenka.hu) és nyolcadik helyen (iDrinks) található csak az első tízben.

Az Avokado 2022-ben indult, alapítói között van Székács Tibor, aki vezette az egykori Plus diszkonthálózatot és a magyar Aldit is. A platformon egyszerre több üzlet kínálatából lehet egyetlen kosárba rendelni.

(Nyitóképünk illusztráció)

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.