Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az első fél évben 0,6 százalékkal kevesebb ital talált gazdára, mint egy évvel korábban.
Németországban kevesebb sört adtak el az idén az első fél évben, mint egy évvel korábban, ezzel folytatódott az értékesítés hosszú távú csökkenő tendenciája a labdarúgó-Európa-bajnokság ellenére.
A német statisztikai hivatal honlapjára fölkerült adatok szerint az idén az első hat hónapban mintegy 4,2 milliárd liter sört értékesítettek a sörgyártók, ami 0,6 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól.
A júliusi söreladás 777 millió liter volt, ami 1993 óta a legalacsonyabb értéknek számít ebben a hónapban. A gyenge adathoz a bizonytalan időjárás is hozzájárulhatott – jegyzi meg a Destatis.
A belföldi söreladások az első fél évben 0,9 százalékkal, 3,4 milliárd literre csökkentek. A sörexport ugyanakkor 0,6 százalékkal, 765 millió literre nőtt. Az EU-országokba irányuló szállítás 5,4 százalékkal, 428 millió literre emelkedett, minden más országba viszont 4,8 százalékkal, 332 millió literre csökkent.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.