szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Van, akinek még nőtt is a számlaegyenlege, másnál viszont nem jelennek meg a bejövő pénzek. Szinkronizációs probléma lépett fel az OTP-számláknál.

3000 forinttal több pénz van a számlámon, mint tegnap este, pedig ma reggel 700 forintért vettem péksüteményt

– jelezte a hvg.hu egyik olvasója, akinek az OTP Banknál van számlája. A bank maga is elismeri, hogy valami nem kerek: az ügyfeleket szinkronizációs problémára figyelmeztető üzenet fogadta az online felhasználói felületen kedd reggel.

Ebben arról írt a bank, hogy bizonyos általuk vezetett számlák esetében

egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg.

Jelezték, hogy szakembereik „mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technikai probléma mielőbb rendeződjön”, ahogy azt is, hogy az érintett tételek „megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd”, amiről újra tájékoztatják az ügyfeleiket, akitől megértést és türelmet, a kellemetlenségért pedig elnézést kérnek. 

Olvasói fotó

A hvg.hu e-mailben kért a banktól további tájékoztatást, hogy pontosan mikor lépett fel a probléma, hány ügyfelet érint, és nekik van-e okuk aggodalomra. Válaszukban ezekre nem tértek ki, csupán megismételték a fentieket, illetve hozzátették, hogy

A kártyás vásárlásokat nem érinti a hiba, az egyenlegek erejéig hozzáférhetőek az összegek.

* * * Már teljesen ingyenes bankszámlák is elérhetőek

Sokan fizetnek éves szinten több tízezer forintot csak azért, mert van saját bankszámlájuk. Azonban léteznek már teljesen ingyenes számlacsomagok is! A Bankmonitor bankszámla kalkulátora – a bankolási szokásai alapján - mindenkinek személyre szabottan megmutatja az elérhető legkedvezőbb ajánlatokat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!