Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Budapest–Belgrád-vasútvonal szerbiai szakaszán már vasárnap elindultak volna a gyorsvonatok.
November 24-én indult volna a közlekedés a Budapest–Belgrád-vasútvonal szerbiai szakaszán, Szabadka és Belgrád között, de ezt elhalasztják az újvidéki tragédia miatt – írja a Szabad Magyar Szó. Kedden este Alekszandar Vucsics szerb elnök jelentette be, hogy a vonatok indulását december 8-ára halasztották.
Az új gyorsvasút a Belgrád és Szabadka közötti 181 kilométeres utat 1 óra 10 perc alatt teszi majd meg. Mint korábban írtuk, a magyarországi szakasz befejezése folyamatosan csúszik, Vucsics idén áprilisban azt nyilatkozta, bízik benne, hogy „magyar barátaink 2025 végéig vagy 2026 február-márciusára végeznek”. A kínai hitelből zajló beruházás a valaha volt legnagyobb magyar vasútfejlesztés, de nem világos, hogy kinek éri meg ennyi pénzért – a miniszterelnök családján kívül, ugyanis kiderült, hogy Orbán Viktor apjának bányájából veszik az anyagot.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.