Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A Budapest–Belgrád-vasútvonal szerbiai szakaszán már vasárnap elindultak volna a gyorsvonatok.
November 24-én indult volna a közlekedés a Budapest–Belgrád-vasútvonal szerbiai szakaszán, Szabadka és Belgrád között, de ezt elhalasztják az újvidéki tragédia miatt – írja a Szabad Magyar Szó. Kedden este Alekszandar Vucsics szerb elnök jelentette be, hogy a vonatok indulását december 8-ára halasztották.
Az új gyorsvasút a Belgrád és Szabadka közötti 181 kilométeres utat 1 óra 10 perc alatt teszi majd meg. Mint korábban írtuk, a magyarországi szakasz befejezése folyamatosan csúszik, Vucsics idén áprilisban azt nyilatkozta, bízik benne, hogy „magyar barátaink 2025 végéig vagy 2026 február-márciusára végeznek”. A kínai hitelből zajló beruházás a valaha volt legnagyobb magyar vasútfejlesztés, de nem világos, hogy kinek éri meg ennyi pénzért – a miniszterelnök családján kívül, ugyanis kiderült, hogy Orbán Viktor apjának bányájából veszik az anyagot.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
40 hektárnyi nádas kiirtása, több száz tonna beton beépítése, 13 milliárd forint elköltése és három év állás után.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A német lap szerzője igyekezett válaszokat kapni a Sebestyén József haláláról beszámoló kormánypárti médiumoktól is, de nem járt sikerrel.