Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A kormány új kommunikációs jelszavát a plakátokról ismert ábrával együtt védetik le.
Védjegybejelentési kérelmet adott be a Miniszterelnöki Kabinetiroda a „Jó hír” kifejezésre, illetve a hozzá kapcsolódó kormányplakátokról jól ismert ábrára a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához – írja a G7.
A cikk szerint Rogán Antal minisztériuma a hirdetések és reklámozási szolgáltatások esetében védetné le a jó híreket, vagyis a továbbiakban is lehetne használni magát a kifejezést, mert csak az ábrával együtt válna védetté.
A kormány még januárban indította el az új kommunikációs kampányát, amelyben olyan pozitív híreket közölnek, mint hogy kifizetik a kamatot az állampapírok után, vagy hogy emelik az áfa alanyi mentességének határát. Erre építettek egy plakátkampányt, amelyben a már jól ismert kék háttér előtt olvasható, hogy „jó hír”.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az EU soros elnöke, Dánia belevágott a blokk migrációs politikájának reformjába. A jelszó: kívül tágasabb.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.