Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Közel egy hónapig tart majd a vágányzár.
Karbantartási munkák miatt június 21. és július 18. között lezárják a 40-es számú pécsi vasúti fővonal egyik szakaszát, ezért Sárbogárd és Keszőhidegkút-Gyönk között, valamint a Mecsek Intercity vonatok esetén Sárbogárd és Dombóvár között vonatpótló autóbuszok közlekednek majd. További változás, hogy vágányzár miatt az InterCityk a Keleti pályaudvar helyett Kelenföldről indulnak majd, illetve oda is érkeznek meg.
Mint a 444.hu írja, a munkálatok és a vonatpótlás miatt növekszik a menetidő: Kelenföld és Pécs között az eddigi 2 óra 24 perc helyett 3 óra 6 perc, Kelenföld és Kaposvár között pedig az eddigi 2 óra 33 perc helyett 3 óra 3 perc lesz a menetidő.
Hozzáteszik, a vágányzár elrendelése azért érdekes, mert a vasútvonalat 2017 és 2020 között teljesen felújították. A három évig tartó munka miatt a pécsi és kaposvári utasoknak folyamatosan pótlóbuszozniuk kellett, a vasúti pályát ugyanis szakaszosan lezárták a forgalom elől.
A Budapest-Pécs vasútvonal évről évre a tíz legproblémásabb hazai vasútvonal között szerepel, 2021-ben például a harmadik helyre került az előző év adatai alapján, igaz, utána sikerült javítani a helyezésén, és tavaly már csak a hatodik volt.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?