Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Még az idén megkötheti a támogatási szerződéseket a Keleti és Nyugati pályaudvar felújításának előkészítésére a MÁV Zrt.-vel az állam. A kormány az előkészítési feladatok elvégzéséhez két-két milliárd forint forrást biztosított – közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
A szaktárca közleménye szerint a MÁV mint projektgazda 2017. október 18-án benyújtotta a két kiemelt projekt támogatási kérelmeit, ezek értékelése megkezdődött.
A jelenlegi ütemezés alapján 2018-ban megtörténik a hazai vasúti közlekedésben központi szerepet betöltő, műemléki védettség alatt álló épületek felújítását célzó tervpályázatok előkészítése.
A rákövetkező években valósulhatnak meg a munkálatok megkezdéséhez szükséges további, egymásra épülő feladatok: a megvalósíthatósági tanulmányok elkészítése, majd az építési engedélyek megszerzése, végül a kiviteli tervek kidolgozása. A minisztérium tájékoztatása szerint a tervezett beruházásoknak köszönhetően a Baross téren és a Nyugati téren megújult, korszerű fejpályaudvarok szolgálhatják majd ki kulturált módon a Budapesten és vonzáskörzetében élőket, illetve a távolabbról a fővárosba érkezőket is.
A Nyugati legutóbbi felújítása 30 éve fejeződött be.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.