Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Hamarosan szálloda nyílik Budapesten, a Belvárosban, a Ferenciek terén.
Év végére elkészül a Párisi Udvar Hotel Budapest épülete a Ferenciek terén. A szálloda 110 szobás lesz, 18 lakosztállyal, valamint két tetőkertes, körpanorámás luxuslakosztállyal. A földszinten és a félemeleten üzleteket, éttermeket, kávézókat alakítanak ki, az első szinten spa, wellness- és fitness-szolgáltatások várják a vendégeket. A műemléki védettség alatt álló épületet az eredeti állapotának megfelelően újítják fel.
A mai sajtóbejáráson kiderült, hogy voltak előre nem látott műszaki problémák, de újabb váratlan szerkezeti vagy műemléki nehézségekre már nem számítanak. Befejezték a kerámia díszítésű homlokzat restaurálását, megújult az épület egyik nevezetessége, a kristálykupola is. A restaurált homlokzati felület 3000 négyzetméteres, a munkálatok során csaknem 10 ezer elemet építettek be a tönkrement darabok helyére. A felújításban 41 szakrestaurátor is részt vesz.
A felújítást a Market Építő Zrt. végzi, a beruházás összköltsége 13,1 milliárd forint. A szállodát a Mellow Mood Hotels üzemelteti majd. Az építkezés pénzügyi hátteréről itt írtunk részletesen.
Így néz ki most a szálloda:
Az épület kalandos történetéről ebben a cikkünkben olvashat érdekességeket: A kémfilmesek is imádták – nézze meg, hogy újul meg a Párisi udvar.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.