szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az orosházi libamájpástétom-reklám a ’80-as évek legemlékezetesebb hirdetése - ez derült ki az origo Menedzsment Fórum tesztjéből, amelyet az elmúlt hetekben közel ötezren töltöttek ki.

A portál olvasóinak 84 százaléka tisztán emlékezett a zörgő bádogpáncélt viselő lovagra, aki a királylány helyett a hálóteremben nagy tételben felhalmozott konzerveket ölelte magához.

A második helyet 80 százalékos ismertséggel a Casco reklámja nyerte, amelyben egy kedves, bajuszos fiatalember a pártértekezleten elszunnyadva azt álmodta, hogy elveszíti a kontrollt Zsigulija felett, és a szakadékba zuhan – az akciófilmek már húsz évvel ezelőtt is vonzották a közönséget. A harmadik helyet a kor forradalmi újdonságát, a hamburgert Flipper Öcsivel népszerűsítő City Grill, valamint a nett Ergonett kapta, mindkettő 76 százalékot ért el.

A '80-as évek reklámjainak ismertségét vizsgáló teszt eredményeit itt találják
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI/hvg.hu Világ

Magyar reklámfilm nyert második díjat Berlinben

Második helyezést ért el a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) Hungary Smiles című Magyarországot bemutató, 7 perces promóciós filmje a berlini turisztikai vásáron a Das Goldene Stadttor elnevezésű nemzetközi turisztikai reklámfilmversenyen.

hvg.hu Média

Másodpercalapú reklámfilmek a Vodától

Rövid, ütős reklámszpotok árasztották el novemberben a kereskedelmi televíziókat. A harmadik legnagyobb hazai mobilszolgáltató pár másodperces filmjei tömörek, szellemesek, s nehéz rájuk reagálni.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.