szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az orosházi libamájpástétom-reklám a ’80-as évek legemlékezetesebb hirdetése - ez derült ki az origo Menedzsment Fórum tesztjéből, amelyet az elmúlt hetekben közel ötezren töltöttek ki.

A portál olvasóinak 84 százaléka tisztán emlékezett a zörgő bádogpáncélt viselő lovagra, aki a királylány helyett a hálóteremben nagy tételben felhalmozott konzerveket ölelte magához.

A második helyet 80 százalékos ismertséggel a Casco reklámja nyerte, amelyben egy kedves, bajuszos fiatalember a pártértekezleten elszunnyadva azt álmodta, hogy elveszíti a kontrollt Zsigulija felett, és a szakadékba zuhan – az akciófilmek már húsz évvel ezelőtt is vonzották a közönséget. A harmadik helyet a kor forradalmi újdonságát, a hamburgert Flipper Öcsivel népszerűsítő City Grill, valamint a nett Ergonett kapta, mindkettő 76 százalékot ért el.

A '80-as évek reklámjainak ismertségét vizsgáló teszt eredményeit itt találják

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.
MTI/hvg.hu Világ

Magyar reklámfilm nyert második díjat Berlinben

Második helyezést ért el a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) Hungary Smiles című Magyarországot bemutató, 7 perces promóciós filmje a berlini turisztikai vásáron a Das Goldene Stadttor elnevezésű nemzetközi turisztikai reklámfilmversenyen.

hvg.hu Média

Másodpercalapú reklámfilmek a Vodától

Rövid, ütős reklámszpotok árasztották el novemberben a kereskedelmi televíziókat. A harmadik legnagyobb hazai mobilszolgáltató pár másodperces filmjei tömörek, szellemesek, s nehéz rájuk reagálni.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.

Fasiszta diktátorként ábrázolja Orbánt egy holland újság

Fasiszta diktátorként ábrázolja Orbánt egy holland újság

Kompenzálják a kórházak bevételkiesését, amit a koronavírus okoz

Kompenzálják a kórházak bevételkiesését, amit a koronavírus okoz

Szomorú következmény: egyre többször ütköznek a bálnák hajókkal a globális felmelegedés miatt

Szomorú következmény: egyre többször ütköznek a bálnák hajókkal a globális felmelegedés miatt