Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Megcsúszott a földrézsű az M7-es autópálya kőröshegyi völgyhíd melletti, bálványosi csomópontjának minkét lehajtóján, amely azonban sem a közlekedésbiztonságot, sem az út minőségét nem veszélyezteti - mondta el a hídmester, valamint a garanciát vállaló kivitelező cég igazgatója.
Hanák Tímea, a kőröshegyi völgyhíd hídmestere elmondta, a nagy esőzések valószínűleg rétegvíz mozgást okoztak, ez vezetett még februárban az M7-es autópálya bálványosi le- és felhajtóján is a földrézsűk részleges megcsúszásához. A garanciát vállaló Hídépítő Zrt. alvállalkozói megkezdték a javítási munkákat, és részben elszállították már a megcsúszott földet. A földcsúszás mértéke nem jelentős, nem veszélyezteti a közlekedést.
Orosz Károly, a Hídépítő Zrt. híd- és mélyépítő igazgatója, az adott M7-es autópálya-szakasz építésének volt projektigazgatója leszögezte: garanciális javítás mindig több is akad egy ilyen nagy beruházásnál, amiért a cége természetesen helytáll. A bálványosi leágazóknál megcsúszott rézsűk javításához szükség van geotechnikus szakértő bevonására, majd a javasolt technológia Állami Autópálya Kezelő általi jóváhagyására. A hibát, amely nem okoz semmiféle fennakadást a közlekedésben, és az út minőségét sem veszélyezteti, várhatóan egy hónapon belül kijavítják.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A dolgozók több mint kétharmada nyilvánított véleményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.