szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A közlekedési alágazatok együttműködésére épülő integrált ütemes menetrendre van szükség a közösségi közlekedésben az egész ország területén - mondta a vasúttársaság gazdálkodását vizsgáló parlamenti bizottság keddi ülésén Devecz Miklós, aki 2006 és 2007 között a MÁV Zrt. személyszállítási főigazgatója volt.

A MÁV gazdasági helyzetét és leányvállalatainak privatizálását 2002-2010. közötti időszakra vonatkozóan vizsgáló parlamenti bizottság kedden a MÁV-csoport és a MÁV-Start Zrt. működésével kapcsolatos tapasztalatokat vitatta meg, és folytatta debreceni járműjavító privatizációjának  az előző ülésen megkezdettvizsgálatát.
   
Devecz Miklós hangsúlyozta, hogy a ütemes vasúti menetrend bevezetése először a Budapest-Vác vonalon, később a keleti országrészben, majd a fővonalakon, illetve a nemzetközi forgalomban sikertörténetnek tekinthető, mert az utasok számára kiszámítható szolgáltatást jelentetett, és emiatt növekedett az utaslétszám.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!