És akkor Orbán azzal fenyeget, hogy ráteszi a kezét a gázcsapra
Trump és Putyin Ukrajnáról tárgyalt; a magyar kormány az építőipar legnagyobbjainak segítene; a májusi hideg reggelek miatt lesz nagyobb az inflációkövető adóemelés.
A nemzeti közlekedési stratégia szerint az Európai Unió támogatásával 2014 és 2020 között az autópályákat el kell vinni a határig, a Kárpát-medence magyarsága felé – ezt mondta Lázár János, Miniszterelnökséget vezető államtitkár pénteken egy hódmezővásárhelyi fórumon.
Kassa irányába ki kell alakítani az M3-as autópálya összeköttetését a Felvidékkel. Az M4-es autópálya meghosszabbításával Berettyóújfalu irányában a Partium felé vezetné a forgalmat, az épülő M43-as autópálya Nagylaknál éri majd el a határt, az M6-os folytatása pedig Horvátországig tart. Az M60-as sztráda pedig a Drávát átlépve Horvátországba, illetve Szlovéniába vezet majd – sorolta Lázár János.
A stratégia fontos eleme, hogy 2020-ra minden megyei jogú városnak autópálya-összeköttetéssel kell rendelkeznie. Lázár János itt a Békéscsabát Kecskeméttel összekapcsoló M44-es építésének megkezdését emelte ki. A középtávú tervek között szerepel, hogy Debrecent négysávos autóút kösse össze Szegeddel.
A politikus beszélt arról is: fontosnak tartja, hogy a devizaalapú jelzáloghitelek ügyének rendezése után segítséget kapjanak azok az autóhitelesek is, akik szintén devizában adósodtak el. A kocsi nagyon sokaknak munkaeszköz, emellett az ország településszerkezetéből adódóan sokan csak autóval járnak dolgozni vagy így tudnak elérni bizonyos közszolgáltatásokat, például az egészségügyi ellátást – érvelt.
Trump és Putyin Ukrajnáról tárgyalt; a magyar kormány az építőipar legnagyobbjainak segítene; a májusi hideg reggelek miatt lesz nagyobb az inflációkövető adóemelés.
Sikerült ugyan elkerülni a katasztrófát, de a helyzet nem jó.
Az elnök rajongója, Laura Loomer aktivistaként szenteli az életét annak, hogy leleplezze azokat, akik nem eléggé lojálisak Trumphoz.