szerző:
hvg.hu/MTI
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Épphogy, de megvan az 1 százalék a választáson, ami alapján járhatnak az állami forintok.

Választás 2022
Működik-e a sokadik ellenzéki összefogás-recept? Meggyőző tud-e lenni Márki-Zay Péter? Vagy marad minden a régiben, és győz a Fidesz, legfeljebb kétharmada nem lesz? Vagy akár az is? Egyáltalán: le lehet győzni ma Magyarországon Orbán Viktort? Belelendült a választási kampány, mi pedig minden pillanatát követjük. Tartsanak velünk!
Friss cikkek a témában

Hajszállal, de elérte az 1 százalékos eredményt a vasárnapi választáson a valasztas.hu adatai alapján Gattyán György pornómilliárdos pártja, amivel kézzelfogható előnyök járhatnak a számukra: nem kell visszafizetniük a kampányukra kapott állami pénzeket, és a jövőben is jogosultak lesznek állami támogatásra.

Gattyán mozgalma vitatható körülmények között állított választási listát, miután a budapesti 4-es választókerületben a helyi választási bizottság feljelentést tett olyan, a párt jelöltjei által leadott ajánlóívek miatt, amiken elhunyt emberek adatai és aláírásai szerepelnek, józsefvárosi jelöltjüket pedig első fokon el is tiltották az indulástól.

A pártelnök maga a Megoldás Mozgalom 100 napos fennállása óta elért eredményt emelte ki az eredményt értékelve az MTI tudósítása szerint. Egy száznapos pártnak, mozgalomnak ez szép eredmény, bár egy kicsit többre számítottak - mondta az üzletember, aki szerint Budapest közelebb áll hozzájuk, a fővárosi kerületekben jobban állnak, a vidéki régiókban még van feladatuk.

A digitalizációról - mint a kampány fő eleméről - azt mondta: nekik még mindig ez a legfontosabb, de a két nagy politikai tömb is elkezdett ezzel foglalkozni. Arra a kérdésre, hogy el tud-e képzelni együttműködést akár a kormánnyal is, hogy a digitalizációs céljaikat elérjék, azt mondta: ez egyelőre nem aktuális, de ha bárki kéri tőlük, hogy adják át a tapasztalataikat, tudásukat, vagy nyújtsanak segítséget, nyitottak erre.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Fülöp István Vállalkozás

Gattyán közel egymilliárdot költött listaáron két hónap alatt, őt csak a kormány és a CÖF körözte le

Lehet valódi üzenet nélkül is elképesztő összegeket költeni kampányra. Ezt mutatja Gattyán György szervezete, amely 888 millió forintot adott ki hagyományos médiafelületen megjelenő reklámokra a Kantar Media számítása szerint, és további 70 milliót égetett el Facebookon. Összesítettük a januári és februári költéseket.