Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A miniszter egy tízéves vasútfejlesztési tervvel lobbizik a kormánynál.
A kormány nevében elnézést kért Lázár János miniszter azoktól, akik vonatozás közben balesetet szenvedtek, illetve akiknek késett a szerelvényük. A miniszter erről a Rádió7-nek adott interjúban beszélt, amit a vg.hu szemlézett.
Lázár szerint ugyanakkor a MÁV-nál látható problémák a hiánygazdálkodás eredményei, emiatt nő a balesetek kockázata is. Fontosabb a biztonság, mint hogy az utasok késnek-e, a felelősséget pedig vállalja miniszterként és politikusként is.
A múlt hónapban a Debrecenből Fehérgyarmatra tartó vonaton felrobbanó hűtővíz miatt szenvedett égési sérülést több utas, a baleset után a miniszter azonnali vizsgálatot követelt.
A vidéki vasútvonalak bezárásakor személyes dilemmái is voltak, de állítása szerint itt is a biztonsági preferenciák döntöttek. A buszos szolgáltatás az érintett vonalakon 700 millióval olcsóbb, de nem ez volt a döntő érv.
"Ha valaki vonatpárti, inkább együtt kellene működnie, ahelyett, hogy felnagyítaná a problémákat." - üzent vélhetően Vitézy Dávidnak a tárcavezető, miután a volt közlekedési államtitkár többször kritizálta a vasúttal kapcsolatos intézkedéseket.Az építési miniszter egyébként egy tíz éves vasútfejlesztési programmal is előállt, programját augusztus 20. után viszi a kormány elé.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.