Buta és unalmas az ukrán külügyi szóvivő szerint a magyar kormány új plakátkampánya
Heorhij Tihij úgy véli, hogy a kormánynak inkább azt kellene megmagyaráznia a magyar embereknek, hogy miként sikerült „elcseszni” az ország gazdaságát.
HVG
Buta és unalmas az ukrán külügyi szóvivő szerint a magyar kormány új plakátkampánya – derül ki abból a posztból, amit Heorhij Tihij ukrán külügyi szóvivő tett ki az X-re.
Instead of explaining to the Hungarian public how they screwed up the economy, the Hungarian government is busy drawing cartoons with the Ukrainian president. Looks stupid, boring, and unconvincing. pic.twitter.com/RQKc5RemGs
„Ahelyett, hogy elmagyaráznák a magyar közvéleménynek, hogy miként sikerült elcseszniük a gazdaságot, a magyar kormány inkább az ukrán elnökről rajzol karikatúrákat. Buta, unalmas és nem túl meggyőző” – írta.
Mint arról korábban beszámoltunk, a kormány új plakátkampányt indított, miután hivatalosan is közölték az Ukrajna uniós csatlakozásával kapcsolatban indított véleménynyilvánító szavazás eredményeit: a Voks 2025-ben szavazók 95 százaléka Ukrajna uniós tagsága ellen szavazott.
Hogy ez a magyar adófizetőknek pontosan mennyi pénzükbe is került, azt a Kormányzati Tájékoztatási Központ nem árulta el, ugyanakkor azt tudni lehet, hogy a költségvetés legutóbbi módosításakor 20 milliárd forint pluszt adtak kormányzati kommunikációra és konzultációra.
A Voks 2025 árából akár kétszáz Tisza-szavazás is kijöhetett volna, ám van olyan mutató, amiben még így is alulmarad a lehengerlő kormánypárti akció a számháborúban.
Csak a magyarok kisebbsége minősíti magát bal- vagy jobboldalinak – derül ki a Medián júniusi kutatásából. A magukat centristának tartók és a baloldali szavazók körében is biztosan vezet a Tisza Párt.
Az önkormányzat közleményében ugyan a vállalat pártját fogja, de az illetékes kormányhivataltól azért átfogó vizsgálatot kért, hogy valóban nem rúgják-e ki tömegével a magyar munkavállalókat.