Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az európai gazdaság problémái miatt a Hochtief a tervezettnél később értékesíti a repülőtér-üzemeltető vállalatokban - köztük a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt.-ben - lévő tulajdonrészeit, ennek hatására pedig veszteséggel zárhatja az évet - közölte a német társaság hétfőn.
A bejelentés hatására csaknem tíz százalékkal gyengült a Hochtief részvénye a frankfurti tőzsdén. A társaság a Hochtief Concessions elnevezésű cégbe szervezte repülőtér-üzemeltető érdekeltségeit. A cég a Budapest Airport Zrt. 49,66 százalékával rendelkezik, és a budapesti mellett az athéni, a düsseldorfi, a hamburgi, a sydney-i és a tiranai nemzetközi repülőtér üzemeltetésében is érdekelt.
Korábban azt tervezték, hogy még az idén eladják a Hochtief Concessionst, de az értékesítési folyamat a vártnál tovább tart, és ugyan a közlejövőben biztosan lezárul, előfordulhat, hogy átcsúszik a következő évre, ebben az esetben pedig a cég 10 és 100 millió euró közötti veszteséggel zárja majd a 2011-es évet - közölte a társaság.
Sajtóbeszámolók szerint a pályázat utolsó körébe a Hainan Airlines légitársaságról ismert kínai HNA csoport és a Vinci francia építőipari társaság jutott be. A tárgyalások a vételi ár kérdése körül rekedtek meg, a Hochtief 1,6 milliárd euróra becsüli az érdekeltségek értékét, a vevőjelöltek viszont csak 1 milliárd euró körüli összeget ajánlottak beszámolók szerint.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.
Az Igazgyöngy Alapítvány alapítója kudarcnak éli meg, hogy nem sikerült rendszerszintű változást létrehoznia.