Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Bónusz Brigád tavaly 300 millió forintbevételre tett szert az utazási ajánlatokból, az idén ez az összeg várhatóan duplázódik. A szolgáltatáson keresztül eddig 20 ezer utazási bónuszt adtak el, amivel mintegy 40 ezren jutottak el belföldi és külföldi szálláshelyekre.
A legnépszerűbb ajánlatok közé tartozott egy egri hétvégi pihenés, amelyre 586 bónuszt értékesítettek, de 413 bónusszal büszkélkedhet egy háromnapos prágai utazás is. A Bónusz Brigád indulása óta összesen 500 millió forint forgalmat bonyolított le utazási ajánlatokból, ebből az összegből 300 millió esett a múlt évre - mondta el Heller Gábor, a vállalat társalapítója. Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád másik társalapítójának közlése szerint az idén várhatóan megduplázzák majd ezt az összeget – írja az mmonline.
Az értékesített bónuszok átlagára beföldi utazás esetén 26 ezer forint, míg külföldieknél 61 ezer forint. A belföldi és külföldi ajánlatok aránya szezonálisan változó, de átlagosan 65-35 százalék. Egyértelműen hatékony marketing eszköznek nevezték a Bónusz Brigádot az utazási piacon érintett szereplők. Träger Tamás, az Egy-kontinens online szállásszolgáltató vezetője szerint azok a szállodák, amelyek a bónuszos voucherrel érkező vendégeket ugyanúgy fogadták, ugyanolyan minőségben szolgálták ki, mint a teljes árat fizetőket, fizetőképes, visszatérő vendégekkel és nagyon pozitív webes visszajelzésekkel gazdagodtak.
A szállásadók egyöntetű állítása szerint egyébként a kedvezménnyel érkező vendégek egy része később is visszatér, a teljes árú szolgáltatást is igénybe veszi. A közösségi vásárlói oldalak egyre népszerűbbek a szállásadók körében, a Bónusz Brigádnak már 151 partnere van ebből a körből.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiányoznak az uniós támogatások, más forrásokat kell keresni, ebben nyújt segítséget Klaus Mangold a MÁV-nak 100 millió forintért.