Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Felszámolják a lengyel OLT Expess-csoport légitársaságait, amelyeknek a Polgári Légiközlekedési Hatóság (ULC) visszavonta a koncesszióit - adta hírül szerdán a PAP lengyel hírügynökség. Az OLT Express Regional fapados légitársaság már pénteken felfüggesztette járatait és csődvédelmet kért, a charterjáratokat indító OLT Express Poland ugyanezt kedden tette meg.
A OLT Express Regionalnál a légiközlekedési hatóság pénteken indított vizsgálatot, mert meg akarta vizsgálni, hogy a vállalat képes-e biztosítani a repülőgépek műszaki állapotának ellenőrzését, majd visszavonta a működési engedélyét.
A charterjáratokat indító légitársaság koncesszióját szerdán vonták vissza, tekintettel a cég bizonytalan pénzügyi helyzetére.
A német OLT Regional tulajdonosához tartozó társaságok járatainak felfüggesztése több mint 130 ezer utast érint. Sajtóértesülések szerint a kártérítési eljárások több hónapig is eltarthatnak.
Az OLT Expresst 2011-ben alapították, az OLT Jetair és a Yes Airways lengyel légitársaság összevonásával, miután azok az Amber Gold tőkealap tulajdonába kerültek. Az alap pénteki közleménye szerint nem finanszírozza tovább a légitársaságot.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.