Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Megállt az általános élelmiszerüzletek számának másfél évtizede tartó csökkenése Magyarországon, jelenleg összesen 19544 általános élelmiszerbolt működik az országban - közölte a Nielsen piackutató vállalat pénteken.
A hagyományos, 200 négyzetméteres és kisebb üzletek aránya az élelmiszer-kiskereskedelmi hálózatban tavaly és az idén is 89 százalékot tesz ki.
A Nielsen által folyamatosan mért 90 élelmiszer termékcsoport forgalma 2011. december-2012. május során mintegy 665 milliárd forint volt, az értékesítésben belül továbbra is stabilan őrzik részesedésüket a 201-400 négyzetméteres, valamint az 50 négyzetméteres és kisebb boltok 8, illetve 9 százalékkal - közölte a piackutató.
A Nielsen összesítése szerint javult a szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401-2500 négyzetméteres üzletek piaci pozíciója, részarányuk a hazai kiskereskedelem élelmiszer-forgalmából 2 százalékponttal 35 százalékra emelkedett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Itt a 7-es számú digitális polgár. Vétel.