szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Visszatér a magyar piacra a kültéri hirdetésekkel is foglalkozó francia multi, a JCDecaux, amely pénteki bejelentése szerint megvásárolta a hazai kültéri hirdetési piac legnagyobb szereplőjét, az Epamediát.

A francia JCDecaux megvásárolta a kültéri hirdetésekben itthon piacvezetőnek számító Epamediát a JOJ Media House-tól - közölte a párizsi székhelyű vállalat. A JCDecaux 2009-ben hagyta el Magyarországot, amikor megszüntette a Kelet-Európában működő vegyesvállalatát az Affichage Holdinggal.

A magyarországi Epamediát korábban a Raiffesen Bank adta el a szlovákiai JOJ Media House-nak, a céget mőst tőlük veszi át a francia társaság. A JCDecaux vezérigazgatója, Jean-François Decaux a közlemény szerint kifejezte örömét, hogy vállalata visszatér a hazai piacra. Hozzátette, a felvásárlás egy újabb lépés a kültéri hirdetési szektor konszolidálására.

Az Epamedia 2006-ban 25 éves szerződést írt alá a fővárossal a buszmegállókban található hirdetési felületekre, a JCDecaux pedig ugyancsak építene arra a szintén 2006-ban aláírt megállapodásra, amely a szabadon álló citylight és mozgó óriásplakát felületekre vonatkozik - tette hozzá a közlemény. 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!