Megjelent az új készpénztörvény! Milyen kötelezettségekkel kell számolniuk a cégeknek?
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Visszatér a magyar piacra a kültéri hirdetésekkel is foglalkozó francia multi, a JCDecaux, amely pénteki bejelentése szerint megvásárolta a hazai kültéri hirdetési piac legnagyobb szereplőjét, az Epamediát.
A francia JCDecaux megvásárolta a kültéri hirdetésekben itthon piacvezetőnek számító Epamediát a JOJ Media House-tól - közölte a párizsi székhelyű vállalat. A JCDecaux 2009-ben hagyta el Magyarországot, amikor megszüntette a Kelet-Európában működő vegyesvállalatát az Affichage Holdinggal.
A magyarországi Epamediát korábban a Raiffesen Bank adta el a szlovákiai JOJ Media House-nak, a céget mőst tőlük veszi át a francia társaság. A JCDecaux vezérigazgatója, Jean-François Decaux a közlemény szerint kifejezte örömét, hogy vállalata visszatér a hazai piacra. Hozzátette, a felvásárlás egy újabb lépés a kültéri hirdetési szektor konszolidálására.
Az Epamedia 2006-ban 25 éves szerződést írt alá a fővárossal a buszmegállókban található hirdetési felületekre, a JCDecaux pedig ugyancsak építene arra a szintén 2006-ban aláírt megállapodásra, amely a szabadon álló citylight és mozgó óriásplakát felületekre vonatkozik - tette hozzá a közlemény.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
A politikai haszonszerzést szolgáló, észszerűtlen beavatkozások sorába illik a készpénzfizetés alkotmányos joga. A szabályok ráadásul néhol nem is egyértelműek, és komoly versenyhátrányt okozhatnak a magyar piaci szereplőknek.
Magyar Péter felemelkedése önmagában csak az egyik oka annak, hogy a miniszterelnök alatt szemlátomást inog a szék.
Magyar Péter ingatlanok, festmények, autó és pianínó mellett még egy 20 forint névértékű 4iG-részvényt is feltüntetett.
A miniszter beszélt Tiborcz Ferrarijáról, a Pride sikertelenségéről és arról, hogy miért napolták el az ellehetetlenítési törvényjavaslat megszavazását.
A tárcavezető saját imázsa építésére használja a politikai tartalmú „családi” videókat.