Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Újra a földre kényszerültek a boszniai B&H Airlines gépei, miután a Hypo Alpe Adria Bank bejelentette, hogy blokkolja a társaság számláit annak felhalmozott adósságai miatt. A bank szerint ők nem akarják csődbe vinni a légitársaságot, de nem maradt más választásuk, mint a számlák befagyasztása.
Újra a földre kényszerültek a boszniai B&H Airlines gépei, miután a Hypo Alpe Adria Bank bejelentette, hogy blokkolja a társaság számláit annak felhalmozott adósságai miatt - írja a Balkans.com híroldal. A légitársaság gépei szerdán és csütörtökön már nem is szálltak fel, az utóbbi két héten egyedül most kedden tudtak a levegőbe emelkedni a cég gépei, mivel a bank már akkor is hasonló okokra hivatkozva fagyasztotta be a B&H Airlines számláit.
A pénzintézet képviselői szerint azért cselekedtek így, mivel nem maradt más választásuk. A helyzet megoldása érdekében a B&H Airlines több javaslatot is vázolt az adósság rendezésére, a tárgyalások ugyanakkor még zajlanak.
A mindössze két gépet üzemeltető légitársaság már tavaly februárban is hasonló szituációban találta magát, amikor a Turkish Airlines kiszállt a cégből, a B&H Airlines pedig nem folytatta azon hiteleinek visszafizetését, melyeket két repülőgépének megvásárlására vett fel. A mostani leállás a két hét múlva esedékes nyári menetrendváltás előtt következett be.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.
A Tisza Párt szerint visszataszító, hogy a Fidesz és a propagandája az önkénteseik után kutakodnak.
A parkoláson évente 120 millió forintot tud megtakarítani a Hegyvidék, a közétkeztetés ára nem nőtt, és több üzemeltetési munka is olcsóbb lett az új közbeszerzési rendszerben.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.