Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Webáruház nyitásával növelné magyarországi forgalmát a francia Yves Rocher kozmetikai cég.
A cég kereskedelmi oldallá szeretné fejleszteni a nemrég elkészült magyar honlapját, amelyen várhatóan az év vége felé, de még karácsony előtt elindítanák a webes vásárlási lehetőséget - mondta el Venczel Judit, az Yves Rocher magyarországi leányvállalatának kereskedelmi igazgatója az MTI-nek a cég csütörtöki sajtótájékoztatóját követően.
Emellett okostelefonra is elkészítik a portál alkalmazását. Ez utóbbi fejlesztés kifejezetten a közép-európai régióra készült, és Lengyelország után Magyarországon fog másodikként működni.
A webáruháztól minimum tíz százalékos forgalomnövekedést vár a cég. Az Yves Rocher tavalyi magyarországi bruttó árbevétele 1,2 milliárd forint volt a 2011. évi egymilliárd forintot megközelítő forgalom után. Az idén az első öt hónapban pedig 30 százalékos bővülést ért el a cég az előző év azonos időszakához képest - mondta a kereskedelmi igazgató.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy további üzletnyitásokkal már nem terjeszkedne Magyarországon a vállalat. Budapesten gyakorlatilag az összes nagy bevásárlóközpontban jelen van a márka, és a magyar fővárosban több boltja van, mint más európai nagyvárosokban, például Rómában, Milánóban vagy Berlinben. Jelenleg egy új, vidéki boltnyitásról folynak tárgyalások, egy szegedi bevásárlóközpontban nyílhat Yves Rocher üzlet, várhatóan a jövő év elején.
A növényi alapanyagú kozmetikai és testápolási termékeket gyártó és forgalmazó Yves Rocher Magyarországon 1997-ben nyitotta meg első üzletét, jelenleg 18 üzlete van. Budapesten kívül Budaörsön, Pécsen, Győrben, Székesfehérváron és Debrecenben üzemeltet boltokat. 2012 nyarán nyitott üzletet a budapesti Liszt Ferenc-repülőtéren, ez az első repülőtéri boltja a 80 országban jelenlévő társaságnak.
Az Yves Rocher 1958-ban alakult meg egy bretagne-i városkában. A családi vállalkozásként működő cég nevét alapítójáról kapta. Hazájában az egyik legnépszerűbb francia márkának számít, imázsát a bio és a természetes értékek határozzák meg, termékeiben kizárólag növényi összetevőket használnak fel.
A nyilvános cégadatok szerint az Ives Rocher Hungary Kft. nettó árbevétele 2012-ben 950 millió forint volt az előző évi 807 millió forint után. A tavalyi évet 4 millió forint mérleg szerinti veszteséggel zárta, míg 2011-ben 91 millió forint volt a vesztesége a magyar számviteli szabályok szerint.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.