Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az elmúlt három héten megnyitott első üzleteit a Balaton mellett a Lipóti Pékség – egyet Balatonfüreden, egyet pedig Balatonalmádiban.
A Lipóti Pékség már több mint 20 éve van jelen a hazai piacon, de a Balaton partján még nem vetette meg a lábát ez idáig. Június közepén Balatonfüreden, a Tesco áruházon belül nyitották meg első üzletüket. A füredi üzletnyitást nem sokkal később újabb pékség átadása követte Balatonalmádiban – írja a Franchiseportal. Mindkét Lipóti pékség üzlet a már megszokott teljes termékpalettát kínálja.
A Lipóti Pékség hálózata közvetlenül 400 munkatársat foglalkoztat, de a beszállítókkal és alvállalkozókkal együtt nagyjából 1000 embernek adnak munkát. A cég éves árbevétele a bolti eladási forgalmat tekintve tavaly meghaladta a 6 milliárd forintot.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.