Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Közel 30 százalékkal nőtt az első félévben az Extreme Digital Zrt. bevétele 2012. hasonló időszakához képest. Az interneten és hagyományos boltokban egyaránt értékesítő társaság a második félévben többszáz új átvételi pontot hoz létre, ezek egy részénél raktárkészletet is kialakítanak.
Kiugróan jó forgalmat hozott az első félév az Extreme Digital Zrt. webáruházában és offline értékesítési pontjain, a bevétel 28 százalékkal volt több, mint egy évvel korábban – tudta meg a Világgazdaság Várkonyi Balázstól, a társaság ügyvezető igazgatójától. A bővülés főként a netes értékesítés felfutásának volt köszönhető, a cég hagyományos üzleteinek forgalma ugyanis csak kismértékben nőtt. Jelenleg a cég bevételének mintegy felét adja az internetes kereskedelem. Az ügyvezető szerint a web részesedése a hazai kiskereskedelmi forgalomból néhány éven belül a tavalyi 2,7 százalék duplájára nőhet.
A forgalomnál is gyorsabban bővült a cég webboltjának látogatottsága, és már számos kisebb értékű műszaki cikket is az interneten vásárolnak meg a hazai fogyasztók. A mobilüzletág fejlődik a leggyorsabban, ezen belül a mobiltelefonoknál az egy évvel korábbihoz képest 80-90 százalékos növekedés tapasztalható, de a táblagépek iránt is nagy az érdeklődés.
Az idei fejlesztések során az azonnali szolgáltatásokra helyezik a hangsúlyt, vagyis arra törekednek, hogy a náluk vett termékeket egy nap alatt megkapják a vásárlók. Az Extreme Digital jelenleg 12 offline bolttal rendelkezik, a hálózat bővítése nem szerepel az idei tervekben. A cég vásárlói 350 ponton vehetik át a megvett termékeket, ezt a hálózatot jelentősen kibővítik, 500-600 átvételi pont lesz országszerte.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.