szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Karma Platform egyetlen külföldi résztvevőként jutott be a Bloomberg Tradebook GROW londoni befektetői fórumára. A Karma, a ShiwaForce.com egyik startup projektjeként azoknak a cégeknek kínál megoldást, amelyek kinőtték az Excel-t, és a jelenlegi táblázataik, üzleti logikájuk kezelésére alkalmas eszközt, megoldást keresnek a továbblépéshez.

A Karma a sikeres hazai startup verseny szereplések után Londonban talált támogatóra. A Bloomberg Tradebook által idén elindított GROW program keretében a Bloomberg befektetési szakemberei az Inveast eseményen figyeltek fel a ShiwaForce.com által fejlesztett platformra. A rendezvény után megkeresték a céget és arra bíztatták, hogy pályázzanak az egy éves befektetői fórumban való részvételre, amelynek célja, hogy a bejutott cégek komoly befektetőkhöz, nemzetközi piacokhoz jussanak.

A fórumon résztvevő projektek a következő egy évben, négy etap során, közösen megállapított mérföldköveket teljesítenek, és az egyes alkalmakon bemutatják az elért eredményeiket. A befektetők végigkövetik tíz startup/termék alakulását, folyamatosan figyelik a résztvevők eredményeit, segítik fejlődésüket. Ez mindkét fél részére előnyös tapasztalatokat hoz és a végén üzletet is köthetnek. A Karma fejlesztőinek így összesen négy előadásra kell felkészülniük, az első forduló éppen a napokban került megrendezésre.

„Nagyon nyitott, segítőkész a londoni program minden résztvevője, rengeteg ötletet, tanácsot kaptunk, amelyek mind a fejlődésünket szolgálják” - mondta Kovach Anton a ShiwaForce.com vezetője a napokban lezajlott sikeres bemutatkozás után.

A londoni befektetői fórum lehetőségei mellett a cég nemzetközi terjeszkedéséhez itthon egy eddig szokatlan módszert választott. Hamarosan a legnagyobb közösségi finanszírozási oldalon – a Kickstarteren – futtatják meg a Karma Platform első nagy támogatói kampányát.

A Karma így nagyon gyorsan bejuthat a nemzetközi médiába, illetve ezzel egyidejűleg megszerezheti azt a népszerűséget és felhasználói tábort, amely segítségével a tengerentúli felhasználók széles tömegeit hódíthatja meg. A kampány visszajelzéseket, tapasztalatokat ad arról, hogy miként reagál az amerikai piac a termékre, el lehet-e juttatni a projekt üzenetét az amerikai felhasználókhoz.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!