szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az kedvezőtlen autópiaci helyzet ellenére jól alakult a BMW második negyedéve, az adózás utáni eredmény az egy évvel korábbihoz képest 9 százalékkal 1,39 milliárd euróra (416 milliárd forint) nőtt - közölte a német autógyár csütörtökön.

A mérleget megterhelték a nagyszabású beruházások, a bérköltségek növekedése és az európai autópiac zsugorodása, az üzemi eredmény 8,8 százalékkal 2,07 milliárd euróra csökkent.

A luxusmárkákat gyártó vállalat árbevétele 1,8 százalékkal 19,55 milliárd euróra nőtt. A nettó nyereségráta 9,6 százalék volt, elmaradva az egy évvel korábbi 11,6 százaléktól.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!