Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Fiat csoport bejelentette, hogy nem fektet több pénzt az elektromos hajtástechnológia fejlesztésébe, ezzel egyértelművé téve, hogy más autógyártóktól eltérően nem kívánnak részt hasítani maguknak az innovatív iparágból.
Az elektromos autók piacán egyre erősebb a verseny, az autógyártók nagy fantáziát látnak a szegmensben és igyekeznek minél hamarabb, minél nagyobb szelet kihasítani a gyerekcipőben járó innovatív iparágból. Ezzel a trenddel homlokegyenest szembe megy a Chrysler-Fiat, ami bejelentette, hogy nem hajlandóak további pénzeket költeni az elektromos hajtástechnológiájuk fejlesztésére mindaddig, míg a fogyasztók nem hajlandóak megfizetni a magasabb gyártási költségeket. A vállalat véleménye szerint "a fogyasztók csökkenteni akarják a szén-dioxid kibocsátást, de ezért nem hajlandóak megváltoztatni az életstílusukat és megfizetni ennek az árát". Ez a hozzáállás talán megváltozik a következő évtizedben, de addig is a Fiatnál a dízelmotorokban és kisebb turbófeltöltésű benzines motorokban látják a megoldást arra, hogy csökkentsék a fogyasztást, ezen keresztül pedig a károsanyag-kibocsátást.
Nem csak a Fiat, de az Audi is jelezte, hogy nem fog tisztán elektromos meghajtású gépjárművet gyártani. Az Audi korábban már leállította két elektromos autó projektjét, így nem fog megépülni az R8 E-Tron és az A1 E-Eron sem – írja a Portfolio.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Nem elsőprideozó, szinte minden eddigi felvonuláson is ott volt Kőszeg Ferenc, ám a legendás ellenzéki a HVG-nek azt mondta, most „több százezren voltunk, akik azt üzentük a NER-nek, hogy a társadalomnak elege van az uszításból, a fenyegetésből, a hatalmi arroganciából”. Kőszeg Ferencet a jövő évi választásokról és a Fidesz trükkjeiről is kérdeztük.
Magyarország minden különösebb ellenállás nélkül megszavazta a szankcók meghosszabbítását. Ennek a csomagnak a csomag legnagyobb tétele az Orosz Központi Bank európai bankokban fellelhető vagyonának zárolása.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Az ő nevén lévő 188 milliárd forintnál sokkal több pénze lehet
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A hírt Havas Henrik jelentette be, mint írta, az utóbbi évtizedeket visszavonultan töltő Forró már hónapokkal ezelőtt elhunyt.
Ha a kérelem átmegy, akkor csak Mészáros vagyonkezelője nyomtathatja majd például pólóra a kifejezést.