szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyes felmérések szerint az Instagram egyre több cég számára nyújt hasznos mankót, ha munkavállalókat szeretnének toborozni. Bizonyos vállalatok a tradicionális portfóliók mellett már arra is kiváncsiak, hogy például egyéb területeken mit tudnak a potenciális alkalmazottak. A közösségi médiaoldalak, különösen az Instagram, erre pedig jó beugrók lehetnek.

Bizonyos felmérések szerint az Instagram egyre több cég számára nyújt hasznos mankót, ha munkavállalókat szeretnének toborozni – írja a Business Insider.

Bradford Shellhammer, egy cég kreatív igazgatója például úgy vett fel egy dizájnert, hogy megnézte az Instagram-profilját. Hannah Perinne Mode két és fél évvel ezelőtt indította el Instagram-profilját, és míg először csak szórakozásképpen posztolgatott, egy idő után már egy személyes projektbe is kezdett: saját műveit kezdte el kirakni. Így egyfelől promotálni tudta saját tevékenységét, és visszajelzést is tudott kapni arról, hogyan is látják mások a saját munkáját. Nem utolsó sorban pedig olyannyira jól sikerült a személyes projektre, hogy arra egyes munkaadók is felfigyeltek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!